piatok 6. januára 2012

Darčeky s prívlastkom nano

Neviem ako vy, ale ja mám neustále problém s tým, komu, aký darček darovať. Samozrejme v prvom rade, ak na toho človeka vôbec nezabudnem. Snažím sa, aby bol ten darček ako tak originálny, a aby bol aspoň ako tak praktický. Pretože kúpiť vec len preto, aby sme niečo kúpili je podľa mňa tak do galaxie volajúca hlúposť. Jednoducho sa neuspokojím iba s bonboniérou.
No a aby som prešiel k podstate veci, počas môjho túlania a hľadania všeličoho na webe, som našiel jeden eshop s produktmi na báze nanotechnológií http://www.nanotechnologie.sk/. Príde mi neuveriteľne skvelý nápad darovať niekomu darček s nanotechnológiou. Veď napríklad potešiť niekoho tým, že si môže ochrániť svoje čelné sklo auta nanovrstvou alebo zaizolovať si niečo aerogelom, musí byť jednoducho pôžitok. Keby som to tak našiel pred Vianocami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára